Sila klik ye...thanks

Monday, December 15, 2008

KLCC & KFC....



muka adalah happy sebab baru dapat digital camera yang diimpikan...wooo..hampir setahun setelah digital cam aku yang lama itu hilang masa umah aku kene pecah masuk...en.Uddin siap pesan, jaga elok2 tau...ooo...itu sudah mesti...



Ni dah kat luar convention centre...lepas je dapat camera dah x tunggu lama kitorang pun kuar...aku rasa x sampai sejam pun masuk dalam PC FAIR tu...battery cam yang baru kan memang xde cas so yang ni kan kira sesi testing lagi la...sebab nak balik umah ada beberapa jam lagi...so kitorang snap pix selagi boleh...

Time ni aku agak2 lapar...ingat nak makan yang light2 jer...tapi ada orang tu craving KFC...every week mesti nak makan KFC...apakah? camne nak diet nih?


orang ni craving KFC...motip tunjuk tangan camtu? "saya puas ati sebab hari ni saya makan KFC lagi & selepas ni saya akan berjogging 10 round setiap hari untuk membakar kolesterol"...


wei...pic sape nih?...penuh kesopanan & kepoyoan...



Ni dah sakit pala macam nak pecah...maybe sebab kene ujan..aku kalau kene ujan basah kuyup xpa jangan kene sikit2, tu yang boleh demam...even sakit pala, masih gedik nak snap pic...mata dah xleh buka besar...

No comments: