Sila klik ye...thanks

Monday, December 15, 2008

My Red Shoes

Khamis last week kan public holiday for Selangor...so, aku yang berpenyakit gatal kaki nak berjalan ni telah mengajak en.Uddin untuk meneman aku...memang niat nak beli sandal or casual shoes la, aku suka pakai pump actually...high heel dah banyak dah (bagi aku kalau lebih dari 2 tu dah kira banyak la tu)...memula aku pegi Jusco OU, pilih punya pilih, try punya try, aku berkenan kasut ni...kind of pump ke ni?



sekali boleh pulak dia suruh aku beli kasut kaler merah...tapi...nasib baik dah xde size...bukan per, nak kene matchingkan baju gak kan...aku suka camtu la, kalau x aku rasa diri aku pelik..


Dah shopping tu, g makan Prosperity Burger...aku suka curly fries McD tapi en.Uddin kata A & W lagi sedap... sekarang kita kat McD okkkk...Disebabkan hari masih awal, kitorang pun melencong ke Sunway Pyramid lak...tengok movie : Body of Lies...aku malas nak ulas panjang sebab entry ni entry tertaangguh sebenarnya, idea pun dah ada x ada...


Aku ingatkan citer kasut merah ni dah abis, sekalinye...lepas tengok movie dia ajak masuk Jusco...cari kasut merah yang sama design macam kat OU...kasut merah yang disponsor oleh en.Uddin...motip, walaupun kasut ini agak sporty tapi masih ada ciri feminin, ada bunga kat kasut...so lepas ni orang xkan nampak aku , coz dari jauh org nampak kasut aku dulu...



En.Uddin yang beriya2 nak aku pakai kasut merah ni...ntah nape ntah dia berkenan sangat...sebaik saja dia bayar kasut ni, kitorang cari seat...time2 tu jugak aku tukar kasut & ganti pakai kasut merah ni...muka dia happy giler macam dia yang pakai kasut baru ni...owh en.Uddin...dia ikatkan tali kasut aku macam sorang ayah ikatkan tali kasut anaknye...boleh?



entry aku adalah tunggang terbalik...harap2 korang paham la ye...

Sekian...

No comments: