Sila klik ye...thanks

Tuesday, December 16, 2008

Busy Monday


Time nak pegi keja...baju ni beli masa Jcard Sunway Pyramid hari tu...dah basuh tau...tapi baru 1st time ni pakai...pic ada lah blur macam orang dalam pic ni jugak...excited sangat dapat camera baru...tu yang x berenti snap tu...huhu...



Ni dah kat opis...time ni ada masa lak snap2...ini work station aku...tp x clear sangat la...work station aku x cantik & agak pelik so x payah la snap...bazir memory aku je...



Ini breakfast saya untuk hari ni...tuna sandwich & orange juice...santak ke lunch time...esok nak bawak apa lak yeee...owh..nampak kan pc aku tu, dari zaman jepun tu tapi masih boleh pakai lagi...tengok la screen aku tu dah nak tertutup...banyak sangat memo penting kat situ...mousepad kaler hitam merah tu is my own...& only 1..


* bekal dibawa jika ada kesempatan & kerajinan...

No comments: