Sila klik ye...thanks

Monday, December 15, 2008

Ceera's Wedding

Dalam ramai2 blogger...aku rasa aku la yang paling lambat update pasal wedding nih...


Tengahari Ahad tu aku pegi kenduri kawen Ceera....aku pergi bertemankan en.Uddin...alhamdulillah kitorang x sesat, just nice sebab dapat ikut semua petunjuk kat dalam peta yang ditepek di kad jemputan...masa sampai sana belum ujan lagi, masa tengah makan ujan turun selebat2nye....sampai mati letrik beberapa kali...tapi meriah betul la wedding ko ceera...betul kata Umimia...Blogger's Wedding of the year...




Ini adalah AmiraChaos, aku selalu jenguk blog dia tapi boleh x aku lupa nama dia...siap tanya nama lagi...sorry ye Amira... dah..lepas ni kalau jumpa lagi kita hug2 ok...Amira datang dengan kakak dia & anak buah dia...best tau diorang nih...super friendly okkk...




Gambar ni aku cilok dari umimia...sorry ye kak...sila fokuskan pandangkan anda ke hujung...di mana 'terduduknya' princesstortoise, sebelah kiri tu husband dia....then aku...sebelah kiri aku AmiraChaos...sebelah AmiraChaos tu kakak dia, Kak Leen...

*en.Uddin adalah segan, so dia x naik umah ceera, dia dok kat bawah je...tapi dia siap pinjam payung dari ayah ceera sebab nak amik payung kitorang kat dalam keta...




Ini gifts dari Ceera's Wedding...aku suker sangat roses tu...only for bloggers tau...miahaha...

3 comments:

Amira Zafirah said...

eeeh. its youuuuu. hahhaa

:D

Intan and The Boys said...

bee..bagi email address.
kite nak beri gambar kite berdua haritu.
nak tak?
hehehehe~

really nice to meet u hari tu. tak sangka dapat jumpa kan?

Anonymous said...

kita x dpt berjmpa kn?
aku smapi lmbt sgt kul 3.30 lbh..hehe