Sila klik ye...thanks

Thursday, November 14, 2013

Restoran Cina Muslim Mohd Adam Ali

Hari ni makan jauh sikit...ni semua kerja officemate aku Phuong & Privena...
Sampai ke Bandar Puteri Puchong peginya...
Tapi aku ikutkan saja la, lagipun memang aku suka masakan cina muslim..
bagi aku harganya boleh tahan, lagipun lauk banyak sangat boleh makan 2 org...
tapi dia letak nasi putih & lauk sekali dalam 1 pinggan...bleh imagine kan?

aku order kung pao daging + nasi putih, Phuong order black paper chicken + nasi putic &
Privena punye kam cheong beef + nasi putih
sebagai tambahan Priven order sotong goreng telur masin...alahmdulillah semua SEDAP...
maaf la takde pic, dah lapar sangat...
retoran ni dah pernah masuk jalan-jalan cari makan kat tv3 tu dan rancangan Program Agen Halal
yang ditayangkan kat tv Al-Hijrah tu...
rasanya nak datang lagi dengan en.Uddin...
nak tahu lebih lanjut klik kat SINI je

No comments: