Sila klik ye...thanks

Wednesday, March 23, 2011

Cukur Jambul during Chinese New Year holiday

Memula ingatkan nak buat nanti2 atau buat kat umah sendiri, wat kecik2 je...sekali mak mertua aku suruh gak balik....nak sponser katanya...alhamdulillah ku ucap dalam hatiku...en.uddin sure ok je...aku lak yang menggagau x tentu arah...ye la, lagi seminggu nak balik tp x buat ape2 preparation...at least nak baju baru untuk anak aku kan...tapi time tu aku masih dalam pantang lagi....

So aku pun suruh en.uddin beli kain untuk wat baju melayu Shawqi....antar kat jiran aku...abis cerita....goodies lak SIL & MIL aku akan siapkan kat kg...owh...semudah a b c...hehe

Ni ler rupa baju melayu yang ditempah untuk anakanda ku tersayang...of course kaler kegemaran hubby ku...merah...tapi terkilan sangat sebab kitorang x begambar 1 family sebab bz sangat2....sedara mara datang dari merata tempat...tempah buffet untuk 50 orang jer, tapi rezeki tu cukup untuk 100 orang yang datang...itupun ade lagi lebihan makanan, MIL sedekahkan kat jiran tetangga...

goodies bag ler x cukup...tapi MIL ganti dengan goodies without bag...hehe...sebab x sangka ramai sangat yang datang...gambar banyak x jadi sebab tukang amik gambarnye x focus...eee...geram gak, tapi nak camne kan...nasib ler...

masa cuku jambul ni, Shawqi tengah tido...kalau x mesti susah nak pegang, sebab dia xnak dok diam...hehe...ngam2 ni dia terjaga (gambar di atas sekali)....

ni pulak gambar setelah abis semua rambutnya dicukur...macam shaolin...hehe...dah ler mata sepet...pipi tembam...sayang Shawqi...

No comments: