Sila klik ye...thanks

Wednesday, March 23, 2011


Kesian Shawqi...dah x ceria lagi...dah xnak berborak lagi sebab banyak kahak kat tekak..

Bila antar kat baby sitter dia diam je dalam keta...pandang aku dengan pandangan yang sayu...

"Sayang dok dengan nenek ye, petang nanti mummy balik keje amik Shawqi"...

Balik keje petang semalam kitorang g klinik bawa Shawqi...

Doktor: anak awak ni minum susu formula ke atau campur (susu ibu + susu formula)?

aku: susu ibu doktor...saya pump bila saya g keje...

Doktor:ok good...nanti bagi dia minum banyak2 supaya cepat baik...tapi saya akan bagi jugak
ubat untuk kurangkan selesema dia...camana bleh kene selsema ni? mesti dia terjangkit
dari sesapa ni...

aku: diam...senyum....diam...dapat dari budak kat tempat baby sitter tu kot...

alhamdulillah pagi ni bangun je tido dia dah 'becakap2'...sambil angkat2 kaki macam biasa...

even baru 3 bulan, dia dah pandai meniarap...some people say its normal,some say quite fast...compare to other baby, like jiran aku, anak umur 5 bulan baru belajar meniarap....xpe la...yang penting my baby boy growing up like normal boy...

cepat la pukul 5.30...nak balik jumpa Shawqi...

1 comment:

Intan and The Boys said...

comel betul syawqi. dah sehat ye nak. bagus2. :)

3 bulan tu bagi kita cepat. sebab khalish dapat meniarap masa 5-6 bulan. lambat...~