Sila klik ye...thanks

Thursday, June 10, 2010

Percutian Yang Best...

Seperti yang pernah aku cakap, kalau balik kg husband aku, terasa macam pegi bercuti...pantai sesaja sepanjang jalan....masa balik Dungan hari tu keje aku makan, tidur, jalan2...itu je ulang2 tiap hari....pagi, lepas Subuh tido balik....lepas tu bangun mandi, sarapan dah tersedia...nasi dagang, kuih muih....lepas melantak kalau x cukup boleh beli lagi, depan umah je gerainye...

lepas tu lepak2 baca paper...or tengok tv...atau kuar g bandar pusing2...sure x bosan sebab en.uddin akan lalu pantai sebab aku suka tengok laut...

tengahari makan nasi pulak....mak mertua atau kak ipar akan masak...aku? tengok tv sebab x bleh bau masakan...nanti muntah...lepas makan membuta....cukup time en.uddin akan kejut suruh mandi & bersiap g pantai...sebelum kuar aku makan nasi & kuih dulu...even dah memang plan nak makan kepok lekor....consider pre-minum petang...bleh?

lepas tu baru ler g pantai jalan2....minum2 kat gerai sambil makan keropok fresh...alamak! dah craving pulak...tapi make sure sebelum maghrib dah ada kat umah...masa aku balik kg tu kan public holiday so ramai la orang luar Tganu datang, ada yang bercuti la...jalan2 la...eh, aku pun orang luar kan? hehe...

aku tau la sebab kat pasar payang tu crowded...ramai yang datang tu ade loghat utara...loghat KL & macam2 loghat lagi ler...& sekarang ni musim orang jual & main layang2...sekarang kan design dah canggih segala macam bentuk ada...batman, spiderman...aku nak main? a dpat ler...en.uddin x bagi, risau keselamatan katanye...heh?

rasa nak pegi cuti2 lagi tapi x tau bila & d mana...aku ni kan susah nak dapat cuti....kalau cuti terus maybe boss kasi ler kot...hemmm...lapar ler pulak....kalau dapat bmihun tomyam best gak nih...atau takoyaki.....k...c u all...

No comments: