Sila klik ye...thanks

Saturday, June 12, 2010

Genap 6 bulan

Hari ni adalah hari & tarikh yang sama aku nikah 6 bulan lalu...Sabtu 12hb...

1/2 Year Anniversary bleh? hehe...yelah kalau ada baby nanti aku nak celeb camne kan? mesti x dapat nak makan apa2...insyaallah time tu aku dalam pantang...so xkan aku nak celeb makan nasi putih dgn bilis & tempe goreng...even en.uddin xnak celeb dia kata kalau setahun baru best...argh...I x pedulik...hehe

hari ni aku masak menu special...special ler kot sebab aku kan jarang masak kebelakangan ni...lagipun menu tu jarang2 aku buat...nanti pic akan diupload klu dah jumpa perkakas yg hilang tu...lamanye nak tunggu 1.30 baru abis keje...mulut aku i dah xtau nak sumbat apa...perut asyik lapar je...dah banyak buah, roti, kuih aku telan x jugak kenyang2...

No comments: