Sila klik ye...thanks

Friday, June 18, 2010

Makan....makan....makan

Sekarang ni aku kene naikkan berat badan sebelum 30hb bulan ni...masalahnye aku rasa dah banyak aku makan selang sejam setengah asyik makan tapi tu la berat macam x naik je....risau pun ado kang kene marah dengan doctor...

orang kata kalau x makan nasi berat x naik...so tiap hari aku makan nasi...but still....xde perubahan...lantaklah...yang penting semuanya sihat...tapi yang nampak lebih sihat husband aku kot...makin hari berat makin betambah...perut pun makin ke depan...ops...

almost everyday aku bawak bekal, x kisah la roti ke nasi ke janji ada bawa...kalau x bawak, x cukup...aku macam x makan 3 hari...lapar memanjang even baru sejam bfast atau lunch...

kalau cakap kat husband, mesti dia kata, cuba jangan merungut...ini bukan merungut namanya...ni statement...kan...ok lah boss aku dah jeling2....nak apa ntah tu...bye

2 comments:

Intan and The Boys said...

part makan2 masa pregnant ni bagi awak tu kena makan tau. jangan sekat2. sebab awak tu kategori underweight. hehehe~

take care k!

~BEE~ said...

makan2 ler kadang2 dah naik bosan....sebab kejap2 nak kene makan..hehe