Sila klik ye...thanks

Tuesday, June 30, 2009

Wedding Nurfaridah

Musim kawen yang beberapa kurun minggu lepas...hari ni baru ada feel nak buat entry....memang apa2 hal memerlukan feel yang kuat baru la kita dapat menghasilkan sesuatu yang bernas? macam entry ini, aku amik pix agak byk tapi ntah napa byk yang blur, maybe kena camera yang lebih mahal (sambil buat wink2 kat e.Uddin)...yang penting pelaminnya yang paling aku suka...amik idea skit2 je nok...

muka adalah sememeh sebab panas terik yang amat...

Time aku sampai tu, pengantin tengah bersiap tukar baju lain untuk acara lari dalam guna, eh slah...acara potong kek...so kitorang pun melayan perut yang lapar la sambil mendengar tetamu berkarok & selingan suara deejay sekali sekala...

Tapi kesian la, makanan dia catering tapi sangat kureng sedap...en.Uddin yang suka makan tu pun x bleh telan...aku lagi la kan, end up kitorang makan lauk ayam golek yang sedap & makan buah oren sunkist...ada lagi, tapai pulut yang disuapkan skit je oleh en.Uddin...airnye unik skit & 1st time aku g majlis kawen air minuman adalah air mata kucing...meow...
susah betul nak ambil gambar pelamin, orang asyik lalu lalang...

adalah Masa nak amik gambar pengantin lagi la...hazab berebut macam artis gitu...sana sini orang sibuk nak amik gambar, mana lagi photographer pun x berenti snap sana sini, mak andam & pak andam pun sibuk gak....heish...



Ni pengantin baru kuar dari bilik persalinan nak g potong kek...muka dia x berubah ek...tetap macam tu...tapi dia pun tetap cam muka aku yang comel nih...huhu... :p



Lepas potong kek ni diorang turun dari pentas tu untuk bersalam & bergambar dengan tetamu ler kot...tapi aku hanya sempat bersalam & hug dia & bagi tisu je...amik gambar x sempat sebab semua dah kerumun dia...huh...dia asyik cakap," heih panasnye"...Kak Par, sesungguhnya aku faham perasaan mu memakai costum itu...(sambil kipas diri sendiri guna fancy fan)...

Lepas sibuk snappy2 tu aku baru perasan, en.Uddin x ada! Waaa...mana la dia ni...aku kuar hall cari2 dia kat seblah hall je smoking sambil borak dengan sorang mamat. Mamat tu kata dia coursemate kak Par...ntah aku pun x kenal sebab kebanyakan kawan2 kak Par dah berubah size.. ;P

Time kitorang nak balik tu pengantin lelaki tengah karok ditujukan khas untuk wife dia la,tapi kitorang x tunggu, plan nak g MV tapi sbb jammed giler & en.Uddin lak rushing so cancel...End up, balik terus...


*nama panggilan kak Par ni memang aku tau sejak aku kenal dia, org lain pun panggil Par..kesian kan ramai yg tepaksa jadi pelat...

1 comment:

Anonymous said...

aku suka pelamin tu,cantik..