Sila klik ye...thanks

Wednesday, July 8, 2009

Maka genaplah 100 hari

Pada 2 Julai 2009 bersamaan hari Khamis....genaplah 100 hari pertunangan aku dengan en.Uddin...Alhamdulillah...saya sangat bersyukur kerana en.Uddin tetap sabar melayan kerenah aku yang kadang kala terlalu menguji kesabaran aku sendiri....


Asyik meeting je minggu tu about class timetable for returning student / re register for new semester...aku dah hilang focus...kejap fikir keja kejap fikir en.Uddin...end up kitorang smua pun decided balik umah & sambung keja tu sok hari...

en.Uddin amik aku kat office...take time jugak la tunggu dia sampai smua orang dah balik...kesian en.Uddin sampai aku marah beberapa kali maybe terbawak2 moody dengan keja tu...wah...alasan bleh pakai ke tu? Sorry sayang...


Kitorang g Kenny Rogers IOI Mall...nak jalan jauh kang buang masa je, sekali sampai kedai dah tutup, kan ke haru jadinya....untuk mengelakkan semua tu, aku angguk aja...Takut2 nak amik gambar sebab orang agak ramai semua keep watching...x suka tau...


Lama tau makanan sampai, aku dah la lapar melampau...my drink 100 plus bcoz exhausted sgt, while en.Uddin tetap setia dengan warm water...pegi mana sekalipun dia tetap order warm water, sesekali je minum manis & ais2...huish...xbleh aku...


My choice, Ori flavour + side dish...sedap yummmy......dont like capsicum, so I put all to en.Uddin's plate, coz he like vegetables very much...


See...salad camni memang pilihan en.Uddin...I just eat the lettuce...he choose black paper chick....yummy, better then mine...next time can order...when is next time? ;p

This fruits we share together...even it's in en.Uddin's menu...remember! sharing is caring...;p

Lepas makan, relax jap...x pegi mana pun...sebab dah letih + mall pun dah nak tutup...

Ni pic masa nak balik...ada beza x dengan gambar kat atas? yup! betul...pipi aku nampak lebih tembam...macam bola pingpong yang ditanam d pipi aku... ;p


This special gift I 've got from en.Uddin...even I ever asked him before but really surprise when he gave me on that day...thanks so much en.Uddin...I love you much more...

V


V


V



Blom abis story lagi....disebabkan aku first time dapat bouquet camni...(yes, aku tau orang lain dah banyak kali dapat tapi x kecoh pun kan?)....aku adalah over excited & sangat appreciate pemberian orang ni...so harus la aku melaram dulu dengan roses itu...



Pic ni time dah sampai umah, snap sendiri tau...sekali tengok macam gambar aku masa form 5...hehe...memang kalau kita terlalu happy kita akan semakin kuat berangan...


Pose ni temanya berangan princess...crown tu aku nak pakai masa tunang hari tu tapi x jadi atas sebab apa ntah lupa...so nanti boleh la bridemaid aku pakai...adik aku ler tu...




*Dah tu je la entry panjang lebar daripada saya...kepada en.Uddin, jasamu dikenang...motip?

2 comments:

Intan and The Boys said...

tahniah!
dah 3 bulan lebih ek.
kejap jek.

:)

WNA said...

congrates akak :D