Sila klik ye...thanks

Monday, June 29, 2009

Pegi Makan Jauh-jauh

Dah bosan kot makan dekat2, bila ditanya dah xtau nak jawab makan kat mana...so en.Uddin yang baik hati lagi penyayang itu telah bawak aku makan kat Uptown Damansara...memang la bagi korang ni tempat biasa tapi bagi aku yang sukakan variety ini ler tempatnya...

uish...lama betul x datang sini...tapi keadaan xda yang berubah...tetap riuh rendah dengan jerit pekik pelayan kedai yang masing2 giat mempromosikan menu makanan kat gerai diorang...xde la jerit pekik sangat tapi agak agresif la nak bagi tempat duduk pada customer...

Masa tu aku dah imagine nak makan macam2...tapi terfikir untuk tidak mengorder sekaligus sebab tank aku ni kecik...hehe...nampak orang kat meja sebelah makan steak macam sedap pulak, so aku order...chicken chop...

Lamb Chop en.Uddin yang kuat rasa kambingnya...me not like...


My chicken Chop yang sedap ler jugak...tapi pinggan x menarik...huhu


Gambar kitorang x ada sebab en.Uddin x nak amik pic aku, dia segan dengan orang2 kot, aku pun segan, kadang je aku x peduli tapi aku belum lagi tegar...

Time sampai memula ada nampak gerai durian, RM9- makan sampai puas...MENARIK KAN? balik tu ingat nak makan durian tapi dah full so planning next week aja...


*Last week makan durian sampai puas tapi...rate dia dah lain, ada buffet la pulak...so u all kalau nak g makan durian tu tanye & make sure pilihan korang tu tepat...

*Apa2 pun saya nak ucapkan jutaan terima kasih pada en.Uddin sebab belanja makan durian...sedap wooo....terasa nak makan lagi...

4 comments:

Mrs. Amie said...

Yummylicious nya....!

~BEE~ said...

Ye Mrs Amie...pegi ler makan...nanti lepas bersalin x leh makan...kene pantang..hehe

Intan and The Boys said...

hey girl!
lama tak nampak.
(sebenarnya ym kite gile. asik wat hal je. wuwuwuwu. sedihhh!!!)

apa2 hal, sila sms ok.
:)
takpon drop la satu dua words kat blog kite. rindu wooo...

Anonymous said...

sy suka gie mkn kt uptown tu cz byk choice.. kt sana sedap chiken sizzling..yummyyy