Sila klik ye...thanks

Monday, June 29, 2009

Sekali ku teringat dia....

Aku ni bukan kakak yang baik masa zaman remaja aku dulu...aku selalu cari salah adek2 aku...masa kecik dulu selalu gaduh...sekarang bila dah lebih 10 tahun aku x tinggal bersama, aku rasa sedih pulak...macam mama aku cakap...itulah lumrah hidup...

Tapi aku sentiasa minta maaf kat adek2 aku & hubungan kitorang tetap rapat & baik...memang la kan kadang2 bertengkar tapi kejap je la...lagipun bila semua dah duduk jauh2 ni kemesraan tu makin kuat sebab jarang2 jumpa...

Kan hari tu adik aku yang cikgu tu datang sini sebab ada seminar apa ntah tu...so aku jugak la yang hantar dia ke KLIA masa dia nak balik Kota Kinabalu...terasa macam mimpi je jumpa dia, iya la kan, dia ke sana ke mari bukan stay dengan aku...last day tu je la aku jumpa dia...dah tu dia ni gila shooping ok...


muka aku semacam kan? sebab sedih memikirkan balik sorang2...sepanjang perjalanan aku balik umah tu mama call beberapa kali risau sebab aku sorang..


Sebelum g Airport sempat nak ajak aku shopping kat memana katanya...Nasib la mama dah call banyak kali suruh gerak g KLIA takut tertinggal flight...masa dia study kat Skudai dulu pernah sekali dua dia tertinggal flight...tu ler mama aku bising...huhu

Cikgu Nurul with KFC

Kat KLIA , sempat lagi dia order KFC, tapi makan x abis pun, bazir jer...tapi x byk lg ler balance yg x abis tu...so aku pun malas la nak tapau2 ni...Lama jugak la aku lepak kat KLIA sambil tunngu boarding time...dia ni lebih independent berbanding aku...& lebih matured kot...hehe



seiras x muka kitorang?


leAku sebenarnya sambil YM dengan dia ler nih...sambil tu update blog aku nih...baru transfer pix dari camera tu ler yang terjumpa macam2 pix nih & baru la terasa nak update...

ok...c ya...

No comments: