Sila klik ye...thanks

Tuesday, April 14, 2009

Menjadi hero lagi...

Sabtu malam lepas aku ikut en.Uddin pegi main badminton...tapi this time main sejam je so maybe sebab tu dia beriya2 ajak aku...kalau lama2 sah2 aku boring bertenggek kat situ kan...

Sekalinnya time balikkk....tik...tik...tik (bunyi enjin x bleh start)...so semua orang buat conclusion, keta aku x boleh start sebab battery weak & tanye sesapa kat situ semua xde jumper...makanya keta aku ditinggalkan kat situ, kitorang tumpang keta kawan en.Uddin je...

Esoknya (AHAD), beli jumper then pegi badminton hall tu try linkkan dengan battery keta en.Uddin...kitorang ni muka dah macam udang kena bakar....dah ler panas terik time tu...sekalinye keta aku x boleh idup jugak.....so conclusionnya, battery tu dah sampai ajal...so harus ditukar...kena beli battery baru pulak...

en.Uddin terus bawak g beli battery....then pegi makan sebab dah menjangkau tengahari dekat2 kul 12 ...aku makan skit je...x lalu makan fikir macam2...lepas makan en.Uddin bawak gak aku ke NOSE WAREHOUSE SALE.....

tapi...sangat lah hampeh di situ...macam x pecaya ok...aku x beli apa2 walaupun tapak kasut...sebabnyaaa....last day...day tentu2 size 5 dah banyak abis....kalau ada pun last pair / lain seblah (1 kasut dah jadi display so dah kembang sbb orang try banyak kali)...bila ada size, design pulak x cantik..

tu la ceritanya...sampai sekarang teringat kasut yang aku berkenan tu...dah ler en.Uddin lak sponsor aku time tu.....tapi size x ada...so sponsor cancel...

tension meluap2 kan...so balik umah take a rest...lepas maghrib camtu...g makan dulu then pegi amik keta aku....macam drama je time tu...dengan hujan renyai...en.Uddin gigih pasangkan battery keta aku....aku? aku tolong pegang payung, tolong suluh & tolong tengok apa yang patut...x lama lepas tu....eet....vrooom...YES! dah idup....

lepas tu apa lagi...balik rumah la...isnin tu keja...




sekian kisah hero kali ini


*gambar x ada...tengah tension, moody x nak snap...

No comments: