Sila klik ye...thanks

Tuesday, April 14, 2009

Gila Shopping? Shopping Gila?

Disebabkan mengikut sangat perasaan malas (malas tu perasaan ke ?), maka entry ini lambat siap...dah lama aku buat draft...sampai berkulat entry aku nih...



Hari tu aku tengok movie dengan en.Uddin...hari rabu, dapat couple seat & middle of the screen...bukan la aku menepek depan screen tu pulak...tapi mestu u all faham position yang aku maksudkan? tiket ni atas jasa student aku yang ambil tiket awal2....kalau harap booking tickets, sah2 x dapat, cinema memang penuh melampau, sampai lane paling depan pun ada orang....x sanggup la pulak aku nak mendongak...



lepas tengok movie g makan sebab aku lapar melampau...walaupun mengantuk...

dah la...entry dah basi...malas aku nak ulas panjang2...

lagipun mesti ramai dah tengok citer ni gak kan...



*aku sangat suka tengok movie ni...best sangat...rasa nak tengok lagi banyak kali...& rasa nak shopping....huhu

2 comments:

Mrs. Amie said...

i love the movie too!

MOLY said...

basi basi pun tak pe
tetap besssssss movie nih !!

:D