Sila klik ye...thanks

Monday, February 2, 2009

Sabtu yang kelam kabut...

Sabtu tu lepas keja half day...Aku bergegas pulang...mau jumpa sama en.Uddin...dia nak balik kg so nanti lama x jumpa..I never aspected to see him coz I know he rushing so that he won't wait for me...but he leave a message in YM...asked me to see him to have a lunch, Nasi Kandar...

Aku dah memang janji dengan Leona nak temankan Leona g KLIA, nak antar bf dia balik Lithuania...jalan jammed lak tu...aku makan then balik....sampai parking, Leona dah get ready to make a move...just nice ler kan...dalam keta on the way to KLIA aku tidur...ngantuk melampau2....kan Jumaat malam tu aku jumpa abang aku...lepak2 sampai kul 1am...pagi lak kena keja...adoi...adoi...ZzZzZ...

Baliknya kitorang tapau tomyam (favourite kami berdua)...lepas makan nasi, masing2 rest....owh...sebab ahad petang tu kitorang ada tugasan lain so kena rehat cukup2...huhu...

No comments: