Sila klik ye...thanks

Tuesday, February 3, 2009

Astro Family Day 2009

Ahad hari tu aku keja untuk family day....sejak study dulu aku memang ada keje part time...sampai sekarang x boleh tinggal sebab keja tu best...ala..keja untuk registration counter je...kalau ada event ada la..untuk suka2...even kawan2 aku yang dah keja tetap pun masih lagi join keja ni kalau diorang ada masa free...

Aku pegi kul 2pm camtu...sampai tawaf jugak la masa mula2 nak masuk entrance sebab uncle x cakap pun kena masuk dari entrance TPM tu...adoi...dah la jalan masuk tu scary ok...nasib baik aku pegi dengan Leona & beberapa orang lagi kalau x, mau aku sambil drive sambil nangis...huhu..

Macam biasa keja best tetap best...tapi letih la sebab kena berdiri lama sangat...orang ramai...event start lambat sebab ujan lebat...ada beberapa artis gak yang sempat aku beri senyuman mesra...mesra katanya...anataranya Raja Farah, Redza Mohd (DJ Era), pelakon tu alahai lupa lak namanya...gambar x snap la..sebab tengah keja mana boleh snap sesuka ati kan...tapi ada la jugak snap pic kitorang, registration crew ni...Sue ni lambat upload...mana ni Sue? kitorang menanti gambar2 itew...

Sampai umah dah kul 11pm...aku antar budak2 yang angkut skali keja dengan aku...sok isnin kena keja...adoi...letih betul tapi best...dapat goodies bag...ada double sided jacket...ala..tengok la kat blog Leona k...aku malas nak snap pic...

No comments: