Sila klik ye...thanks

Monday, February 9, 2009

Ke Jalan TAR

Sabtu lepas aku ke jalan TAR (Tunku Abdul Rahman). Sapa yang x tau tempat ni memang tipu la heih..tujuan aku ke sana adalah untuk menyopping barang2 en.Uddin...barang2 untuk en.Uddin tapi aku yang beriya2 nak beli? heih camna tu?

Parking punya la jauh, kat SEMUA HOUSE tu ha...then berjalan kaki la kitorang menuju deretan kedai di hadapan Masjid Jamek...tempat tu namanya WISMA YAKIN? betul ke? ntah aku pun x yakin...tapi sebelum sampai sana aku ternampak JACKEL, so kitorang g dulu...dalam hati kalau ada jual songkok kat JACKELJACKEL x payah la aku pegi jauh2 lagi...sekalinya xde ler pulak...so kita pilih kain pasang je la eh...x bleh attach pic nanti hilang seri... ;p

Lepas tu kitorang teruskan pencarian, ingat nak cari kat kedai DEN WAHAB tapi en.Uddin kata pegi yang paling dekat je...beli apa? beli songkok la...segak bergaya bila en.Uddin pakai songkok... ;p suka aku tengok...

Lega aku semua barang untuk en.Uddin dah settle, tinggal riben & barang2 untuk decoration...itu kita carik lain hari...heih...baju aku x de pun...camna ni...mom aku cakap pakai je baju chiffon..mom aku ni macam nyindir lite2 gituuu...dah macam hari raya la pulak kalau aku pakai kurung chiffon...so aku pun gigih la cari baju yang agak special...;p...special katanya...

Kuar masuk kedai, pening aku, bila ada kaler yang sesuai, size lak xda...bila ada size lak, kaler plak, haish...sangat la tidak menyedapkan mata memandang...so ujung2...x dapat gak baju aku...

Kalau lapar then cari benda yang kita nak tapi x dapat, mesti bengang kan? en.Uddin lak bagi hint ajak makan kue teow sup...hari tu pegi lewat sangat, dah tutup...so kali ni dapat ler makan...ade plak dia bagi sudu plastik je, garfu x ada...adoi...

Lepas tu kitorang meneruskan lagi pencarian baju aku...nak tempah, sure x sempat...sekalinya sampai nak maghrib, x jumpa jugak...makanya kitorang pun balik...

No comments: