Sila klik ye...thanks

Saturday, January 31, 2009

Pertemuan 6 mata...

Pagi Jumaat kat office, aku dapat call...ingatkan myB sebab dah beberapa hari dia call pepagi, tanya condition aku...kan aku demam lepas balik dari Sg Dara hari tu...

Sekalinya no tu bukan dalam list aku...hah? sapa lak ni? (dalam hati ada sedikit takut, sebab no yang x dikenali)...aku try je jawab..sekalinya...abang aku la pulak...adoi...pepagi dah dengar dia membebel...dia ada kat Kl, baru abis kursus...nak jumpa aku dengan en.Uddin...

Owh...mungkin ramai yang confuse kan...sebab aku anak sulung, camna lak aku tetiba ada abang...sebenarnya dia abang sepupu aku, tapi parents aku dah bela dia sejak dia kecil lagi...masa tu aku pun belum lahir lagi...sampai la ke besar...so kitorang dah memang macam adik bradik betul...& aku sangat terasa kehilangan time dia nak kawen dulu...haha..boleh gitu?

So malam tu...lepas en.Uddin abis keja, kitorang bergegas ke Wangsa Maju...gi lepak & borak2 je...dah lewat malam, nak makan pun x best...tapi yang aku perasan 2 orang lelaki itu (en.Uddin dengan abang aku) suka membebel/berleter...heih...& diorang ni jenis x suka pegi tempat yang crowded...tapi kalau disebabkan aku, nescaya diorang akan menurut...ehe...Nervous jugak memula sebab ni 1st time la aku bawak bf aku jumpa abang aku...dia lagi garang dari bapak aku tau...sesuai la dengan pekerjaan dia...owh nama dia, Capten Zul...

Time aku buat entry ni, aku dah rasa sebak sikit...abang aku akan dihantar ke Lebanon bulan July nanti...selama 10 bulan di sana untuk bantuan keamanan PBB...ye ke? or UNN...emh...ntah aku x sure dah ilang ingatan...tapi yang pasti dia x dapat hadir masa hari bersejarah aku nanti...woo...tetiba aku emo...adik bradik aku yang lain pun ada beberapa orang x dapat hadir time tu..waaa...sedihnye...

dah la...sekian je...nanti sambung lagi k...

No comments: