Sila klik ye...thanks

Thursday, January 29, 2009

Kopitiam



Ron bawak kitorang datang sini...wah..besttt...

Lepas main2 air mesti kita rasa lapar kan? so harus la makan....


dah tinggal 2 biji, baru aku snap pic...kami lapar...so makan dulu...uhuhu...lama jugak makcik tu buat air kitorang...kitorang order pau kaya & pau kacang merah...sedappp...lembuttt....

Disebabkan dah bertahun lampau kopitiam ni wujud...maka dah berpuluh tahun jugak la usia cawan piring kat situ kan....mesti banyak yang dah pecah/ hilang sehingga owner kopitiam tu tepaksa menggantikan dengan yang lain...


ini cup Penn...coppucino....sedondon kan sudu dengan saucer tu...hehe..Penn muka masam, dia merungut2 sebab cup tu x matching dengan saucer...


ini pulak cup en.Uddin...haha...tetiba saucer NESCAFE....


ha...yang ni baru betul...a pair of cup & saucer...aku punye... huhu...(muka belagak)


soya cincau Ron punye..soya ni diorang buat sendiri..nampak macam sedap...slurppp...

Lepas tu...Penn ada order cantonese yee mee...rasanya so so je...aku x amik gambar...kemalasan...en.Uddin order limau ais tapi dia nak limau nipis x nak limau kasturi...lama betul kitorang tunggu...SABAR MENANTI...macam nama restoran..

Ron : mane air ko ni x sampai lagi? x buat lg ke ape?

Penn : baru nak petik limau kot...

aku: ke dia baru nak tanam pokok...

myB : dia tgh confuse limau kasturi ke limau nipis...

Ron: sekali dia potong limau tu nipis2...

memang lame giler tunggu air limau ais tu...sekalinye dapat la jugak...limau sebiji je...& bukan limau nipis tp limau kasturi...en.uddin minum je la... ;p Orang kata kalau minum kopi, mata yang ngantuk jadi segar & x boleh tidur...tapiii...mata aku lainnn...kalau ngantuk minum 1 tong kopi pun tetap gak ngantuk...



brenti kat hentian mana ntah, aku lupa..Penn belikan jambu...ingat ada buah2 lain...x ada la pulak...nak beli jajan, kat keta melambak jajan...heih..time ni sambil tunggu en.Uddin g toilet...aku blur2 tapi sempat snap pic, ngantuk melampau2..



en.Uddin dah pesan jangan tido, suruh temankan dia...sebab dia pun letih & ngantuk gak...mama pun selalu pesan camtu...tapi...mata aku dah kena gam UHU...en.Uddin suka kejutkan aku...kacau2 time aku nak terlelap...tapi...dah sampai mana ntah...lepas hentian tu aku terlelap terus...ehehe...

1 comment:

shah said...

uiyoh....pau yik mun
nostalgia la...

dah lama tak menyinggah kat situ tuh...
kalau singgah mesti kena semua jenis pau dia... heheh