Sila klik ye...thanks

Saturday, January 17, 2009

Pagi yang terang

Patut dah lama aku upload entry ni...time ni aku antar Leona balik sabah...dia ada urgent family matter so dia balik hari je..malamnye pun aku amik dia gak...ni time bosan2 sebab flight kul 9.20am tapi kul 8 dah tercangak kat sana...so kitorang bfast la dulu...

apsal la muka aku macam baru lepas nangis...

Time ni aku ngantuk gak la sebab malam tu tido lewat...haha...pagi pun Leona dah siap aku baru bangun terhegeh2 nak mandi...itupun dia yang kejutkan aku...dah ngantuk tu mesti la minum coffee...kang sesat lak cari jalan balik umah...mana tau dah ler aku rabun tambah lak ngantuk sure nampak tulisan kat sign board ntah apa2 jadinya...


Leona


Dah x makan McD lagi selepas terjadinya serangan di Palestin baru2 ni..

1 comment:

Intan and The Boys said...

mekdi?
uwaaaa!!!!!!!
lama gila tak makan nih.