Sila klik ye...thanks

Thursday, December 25, 2008

Cuti Hari Christmas



Hari ni aku xde plan apa2 pun...sebab semalam en.Uddin dah cakap dia nak pegi pool...

Sekalinya dia ajak aku pegi sekali...aku ikut je sebab memang x ada apa2 plan...nak makan nasi ayam kampung hari ni, tapi tutup lak, celeb christmas gak ke? nasib baik gerai nasi campur buka, dah lama x makan nasi campur dengan favorite lauk aku, ikan keli goreng sambal...yummy...

~pic kitorang mesti la ada~

Memula en.Uddin kata datang pool untuk tolong2 je, x swimming...sekalinya x tahan godaan, terus tukar pakai diving suit...siap tunjuk terror terjun dari papan anjal...walaupun aku setakat duduk bersila (bersila macam orang buat yoga) kat tepi swimming pool... aku x rasa boring ,sebab x ramai orang datang, hari ni kan public holiday lagipun ada company yang cuti sampai isnin depan..emm..kalau la company aku pun camtu...bestnya idup aku...sudahhh...dah lari point aku...


~motip tunjuk peace? "saya sangat happy dpt diving hari ni & awek saya x marah sebab dia sporting "~

Hari ni ada diver yang bawak family, ada sorang budak tu asyik berendam dari aku datang lagi...mak dia pun diver jugak tapi sebab ada new baby terpaksa la stop dulu...budak ni nama dia Haziqa, sangat pandai bergaya, mak dia bagitau aku tadi..


aku suruh senyum terus dia posing2 siap nak tengok pic, kalau x cantik dia suruh snap lagi...petah & kelakar budak nih..semua orang dia layan cakap...alasan dia xnak naik, "nak tunggu ayah"...yelah tu, dia dok dalam air before ayah dia..



happy betul budak ni, berendam sambil kocak2 kaki dalam air...sambil panggil ayah dia yang tengah diving...

Dia yang nak posing camni, aku suruh datang dekat lagi dia x nak, nak camni gak...layan...

~ rambut aku macam penyapu kan?~

Cuaca x panas terik agak redup, tapi berbahang...mata aku pun xleh buka luas2 rasa pedih semacam...aku nampak air dalam pool tu rasa nak terjun je..tapi aku x pandai swimming & cepat panik...kalau aku cakap aku swimming tu, cuma d pool dekat umah aku yang 1m++ ja dalamnya...jadinya aku dok la kat tepi swimming pool sambil main air skit2...a t least main air la jugak...


myB wat sign pe tu? x paham aku...



ayah budak Haziqa tu diving sekali dengan en.Uddin ni ha...


Selesai kemas2 semua kitorang balik sebab en.Uddin nak g jumpa akak dia, dia kan familyman..aku x ada aktiviti lain selain mengqada zZzZz..heih..

2 comments:

Diana Ishak said...

wahhhh....kejap badminton, ni diving pulak.

semangat kesukanan okkk.

~BEE~ said...

memang seorang yang aktif bersukan...tapi aktif makan gak...hehe