Sila klik ye...thanks

Saturday, December 27, 2008

Sakit telinga aku!

Dah masuk hari ke-3 ada alien masuk dalam telinga aku...alien tu kan maknanya makhluk asing, so x salah la kalau aku ganti nama benda yang masuk dalam telinga aku tu sebagai alien...mula2 aku x perasan sangat kewujudan alien ni tapi semakin hari semakin bergerak aktif...grrr...

Dah bermacam petua aku try, alien tu degil, x nak blah dari telinga aku...aku suspect semut la...tapi Leona cakap mungkin jugak bukan semut...but alien category insect...dulu penah jugak semut masuk dalam telinga aku, seminggu aku pekak...heih

pagi tadi myb call...tanye camne condition aku...ada perubahan ke x, sebab malam tadi dia suruh titiskan minyak masak kat telinga aku...petua orang lama la kot...en.Uddin cakap kalau x ok lepas keje nanti g klinik...

aku: nape la semut ni nak masuk dalam telinga..
en.Uddin : mesti ada gula dalam telinga tu sebab tu dia masuk..
aku : ish..ada pulak...mana ada...
en.Uddin : ye la..kalau ada duit, perompak lak masuk dalam tu...hehe
aku: blur kejap...a bit irritating...heih b nih..

aku sekarang x sabar nak tunggu masa balik...telinga aku ni kejap2 berdengung2 kejap2 macam rasa kena injection dari dalam telinga...huh...anda boleh imagine?

No comments: