Sila klik ye...thanks

Thursday, December 25, 2008

Badminton

Aku x penah ikut en.Uddin main badminton...kalau dia bawak, sure aku ikut...tapi mungkin jugak sebab diorang suka main tengah malam, sebab tu aku x ikut...malam tadi, aku 'terikut' dia & kawan2 dia main badminton sampai kul 1am...x sengaja sebab mula2 nak tengok movie tapi tiket full booked, heih...mentang2 la khamis tu public holiday boleh pulak full booked..so his plan has been changed...



actually pic ni x sengaja terselit time kawan en.Uddin snap kawan dia yang tengah main badminton, since pic aku sorang memang xda, so aku crop je la gitew...tapi apsal pic yang lagi satu tu nampak macam aku gems...mesti salah angle ni haha..salahkan angle pulak..


finally dapat gak snap pic camni, masa memula snap, pic gegar2...aku lupa tukar setting, but then...gegar camna pun tetap boleh snap dengan pic yang clear..

sekian...

No comments: