Sila klik ye...thanks

Wednesday, December 24, 2008

Hantar bf untuk dicuci



Kesian bf aku nih...owh..keta aku pun aku anggap bf jugak..sebab pegi mana2 dengan bf aku ni la...kesian dia dah beberapa minggu x dicuci...time lunch aku lari kejap antar g car wash dekat area office aku...aku suka tengok bila buih sabun jadi camtu...macam snowww....

Aku sangat puas hati dengan hasil cucian keta & murahhh....lupa nak amik pic time lepas cuci...pekerja dia cuci / gosok 2 kali...lepas nih aku x nak antar dekat area giant tu lagi...sebab dah jumpa yang lebih murah...


Bawak bekal roti...dari breakfast makan, sampai ke lunch x abis...tapi xde la pulak bawak sebuku camni kan...bawak 4 slices je...beli semalam,masukkan beg je malas nak letak dalam plastic...itu beg mengkuang aku, dah abis musim tapi aku tetap pakai...aku suka...

No comments: