Sila klik ye...thanks

Thursday, November 6, 2008

Tropic Thunder


Semalam aku tengok cerita ni...

Kat office aku mengantuk sangat sebab balik lewat around 2am...ni semua salah b sebab ajak tengok movie, midnite show...tapi dia sengih2 salahkan aku lak sebab aku yang booking...cheh...aku x marah tapi aku mengantuk sangat2...

Pesan aku jangan tengok cerita ni time letih sebab nanti x bleh nak menikmati lawak yang ditonjolkan dalam citer ini...cerita ni best & kelakar....biasa la sapa x kenal ben stiller kan...ditambah lak kengkawan dia yang sengal dalam cerita ni...adoi...

ada part yang Jack Black simpan pistol dalam brief hijau yang dia pakai...part yang disgussting bila ben stiller kene paksa pakai gigi palsu orang tua...siyes aku rasa nak muntah...

sapa yang dah tengok crita ni meh la share dengan aku...just want to know ur comment about this movie...

c ya...

No comments: