Sila klik ye...thanks

Friday, November 7, 2008

Azam hari Jumaat

1. Buat kerja sebanyak mungkin & siapkan kerja yang urgent sebelum cuti...kurangkan bercakap kosong...(memang la aku kurang bercakap since aku sorang je dalam department aku sejak berbulan dulu...aku suka cakap sendiri..ish...apakah?)

2. Cuba contol marah & bersabar sedikit (aku ni panas baran la jugak,bila aku marah skit2...kalau terkumpul jadi banyak so sabar pun over limit kan...sedangkan gunung berapi pun sukar dijangka bila nak meletup, inikan pulak aku...)

3. Paksa diri untuk tinggalkan kerja sekejap, during lunch hour (aku selalu tidak lunch, x sedar diri ada gastric yang cronic)

4. Pastikan aku bagi information yang jelas pada boss aku supaya bila aku cuti nanti, dia x call aku 77 kali sehari...(fyi dia x penah la call aku sampai 77 kali..)

5. Aku harap hari ni aku ingat nak bawak balik box bawah meja aku...dari monday-thursday...aku asyik lupa nak bawak balik umah...


dah la...aku lupa apa lagi yang perlu aku ingat...aku faham korang x faham sebab aku je yang faham apa yang aku x faham...ada faham?

No comments: