Sila klik ye...thanks

Monday, November 3, 2008

He is my hero

Pagi tadi aku sangat panic bila aku x jumpa purse aku...sebab seingat aku, aku dah masukkan purse aku masa beli something kat kedai then terus masuk keta En.Uddin & balik umah...aku sangat takut & memang rasa nak jerit2 nangis2...tapi aku tahan..cuba buat cool & pegi keja...tapi sebenarnye pala hotak aku macam nak pecah bila fikir pasal purse aku...

aku call myb banyak kali & sent sms..x cukup dengan tu aku tinggalkan msg kat YM...nasib baik dia alert...sms aku pun dia reply...

En.Uddin: B hantar kat tempat bb skrunk k...(sekarang jadi skrunk, tau kat bakal mertua dia abis la, kata cikgu BM...tapi aku happy je sebab purse aku sebenarnya... X HILANG)

dalam 18 minit lepas tu (aku tengok time kat sms la) aku dapat sms lagi...

En.Uddin:B ada kat office bb (xleh cakap mana office aku nanti ramai lak serbu..huhu)

dah tu je nak bagitau...dia sentiasa bersedia untuk sebarang kemungkinan...motip ayat aku ni x kena mengena...

moral of the story: pastikan purse anda sentiasa dalam ingatan & genggaman anda...

No comments: