Sila klik ye...thanks

Sunday, November 30, 2008

Maxis Annual Dinner 2008

Semalam aku sangat rushing...lepas balik keja aku singgah umah jap tukar baju & ambil beberapa barang penting...aku mintak tolong en.Uddin antar aku, sekalinye boleh tak dia nak antar naik keta... aku dah la lambat nak mampos...nak x nak dilepas tu u turn tukar motor...aku atas motor uncle balik2 call aku...aku dah rasa nak ...ye aku kalau stress sangat memang rasa nak

Sampai je Convention Centre aku macam nak tercabut kaki lari susup sasap ke registration counter...disebabkan uncle Suhaimi dah ada kat sane & aku lambat so aku x attend meeting dengan maxis committee members...aku kene sembur tapi nak wat camne kan dah memang aku lambat......tapi nasib baik lady boss x sempat tangkap aku...kalau x maunye mengaum seluruh KLCC bleh dengar...

MAD@Maxis annual dinner kali ni x happening sangat sebab temanye 60's & 70's...so pakaian pun xde la sepelik mane kan...cuma ada beberapa orang yang memang layak la untuk best dress award...

Balik dari KLCC aku tumpang Sue & Bob...dari pagi aku x makan so bila jumpa makanan dah tentu macam setaun x makan kan...kitorang makan kat Puchong je, sambil mengimbau nostalgia lama...hehe...diorang antara best buddies aku since more than 5 years... jumpa masa study dulu...course lain2 tapi memang kamceng la..aku dengan Sue dulu penah dok serumah...sekarang dah x dok serumah tapi masih kamceng lagi...

aku rasa cerita aku ni banyak melencong..actually aku nak citer pasal MAD ni je...adoi la...memang kalau dah badi blog ni merasuk aku, ada2 je la yang aku nak crita...

ha dah la..nak bagitau...daging black pepper yang kitorang makan dengan nasi putih tu sangat sedap sampai aku teringat lagi rasanya..Sue, bila kita nak g makan lagi ni?

1 comment:

Cik Musang said...

aku baru makan lagi daging black pepper tu semalam....hahahahaha!!!sedapnye...nyum...nyum...