Sila klik ye...thanks

Saturday, November 29, 2008

makan...makan...makan...

rabu - nasi goreng USA...
khamis - kfc (tempat scary) mesti en.Uddin gelak sebab aku ni sket2 scary...hehe
jumaat - old town coffee (suka pegi branch lain2, nak rasa kelainan...)
sabtu...tatau lagi...hopefully makan best2..

aku asyik ajak en.Uddin g makan2...dia membebel kat aku konon aku rosakkan rancangan diet dia... ...dia risau berat dia naik...alahai...dia yang banyak exercise lak nak risau...pelik betul...aku ni ha, langsung x wat exercise...relax je...berat maintain...

banyak lagi yang aku craving nak makan...tapi settle satu2 okkkk.....kalau terjah one shot memang xde masa lagipun kene menikmati benda yang aku craving tu sebaik mungkin...slow-slow.. next....
owh..aku dapat sesuatu dari en.Uddin... dia belikan u-mobile starter pack untuk aku...siap ada keychain yang cute sangat...aku sukerrr...bila nak guna no baru ni eh...excited ni further more kalau sama2 guna u-mobile charge adalah free & sms 1 sen saja...sama2 means pemanggil & penerima call...klik je la sini

No comments: