Sila klik ye...thanks

Saturday, November 29, 2008

Jcard Day Jusco Sunway 27 Nov 08

Ingatkan x pegi sebab en.Uddin pun x cakap apa2 & xde hint2 pun nak pegi....sekalinya dia call pepagi & cakap dia pegi lepas dia balik keja, so aku camna? mesti dia letih kan nak datang sana semula...dah ler orang ramai dengan jammed lagi...so aku cakap la kalau dia x nak teman aku akan pegi sendiri...

Tapi en.Uddin faham sangat perangai aku...dia sanggup teman pegi Jusco second time...first time dia pegi tengahari lepas dia balik keja...dah shopping barang2 dia so time jalan dengan aku, dia cuma teman aku pilih2 barang ja...& tolong bawak barang...hehe

wargh...sungguh menghampakan aku, banyak benda tinggal size besar ja...kasut yang aku berkenan xda size, baju lagi la...aku sms mama aku..."xpelah nanti cari & beli tempat lain"...en.Uddin pun cakap camtu gak..."b nak belikan sandal baru bb kan?" .

aku beli keperluan yang memang sangat perlu untuk aku...new pillow & new pillow case...red color, I loikeee....

No comments: