Sila klik ye...thanks

Saturday, November 29, 2008

MADAGASCAR - ESCAPE TO AFRICA

Entry ni patut dah lama publish tapi kan aku stop almost 1 week so pending la semua entry...aku try untuk mengupload seberapa banyak entry di blog aku & make sure bukan entry kosong...



Last wednesday aku tengok ini movie...bersama En.Uddin...yea...dia seorang yang suka memanjakan aku, aku ajak tengok je, terus dia book tiket...tapi masa aku nak pegi tengok ni, punya la hazab, kelam kabut sebab boss aku tahan2 masa aku nak balik, show kul 8.30pm...wargh...

balik lewat pun, sempat gak aku balik umah mandi bersiap laju2....drive laju2 tapi masih mematuhi peraturan jalan raya...nasib baik sempat sampai sebelum show.....

aku malas la komen banyak2 pasal movie ni, sebab mesti dah ramai yang dah tengok kan...aku ni je yang hegeh2 baru tengok...madagascar ni sangat best bagi peminat kartun terutamanya....tapi aku paling suka animation dalam movie ni...view sangat cantik sampai aku boleh feeling2 macam aku berada d tempat tu...haha....movie ini eh kartun ini sesuai ditonton oleh semua peringkat umur...

lepas tengok movie kitorang g makan...aku ni dari dalam cinema dah rasa lapar sangat...makan jajan x kenyang la...hehe...ni time aku nak makan nasi...tapi time aku nak makan jajan aku x akan peduli ia mengenyangkan or tidak...huhu...

No comments: