Sila klik ye...thanks

Thursday, September 25, 2008

Ke Taman Cheras Jaya

Lepas berbuka aku rehat jap then gerak...

Ingat nak pegi dengan myB tapi dia keja & not available....aku tengah meroyan dengan myb!

Aku stuck kat sana lama la jugak sampai abis aku tengok KEKASIHKU SERU...

Huargh!!!....takut aku...yang makcik aku lak suka benor ngusik aku...dah ler aku ni takut tengok citer2 camni...

Sambil makan roti jala..huahua...sambil borak, tangan aku laju jugak suap roti jala dalam mulut...cicah kari daging ler...aku amik kuah je, daging aku kureng...

emmm...motip sebenar aku ke sana adalah untuk mengambil kek lapis sarawak yang aku tempah itu hari...ahad ni memasing dah balik kg so kena la amik sekarang...

aku rasa macam x sempat raya je kek lapis ni..sebab aku rasa nak makan...

No comments: