Sila klik ye...thanks

Thursday, September 25, 2008

myB myMan

Aku tengah meroyan dengan myb...bengang tauuu...

oh...aku ni bukan bleh buat muka plastic...xde masa aku nak control2 depan dia...sooo...dia bleh lak buat derk bila aku tengah bengang...

dia cakap "bb memang camtu...". huh...dah lali ler tu...so kalau aku marah or ngamuk kat dia, dia x amik ati...weh...marah2 aku pun aku sayang dia la...

aku marah bersebab....aku x suka tukar2 plan...kalau dah yang tu, yang tu ler aku nak...aku memang bengang kalau apa yang aku nak, xdapat...

sebab tu myb akan usahakan kalau aku nak apa2...contoh macam aku nak kasut ke nak makanan ke, dia akan carikan sampai aku puas ati...yeay...

dah released bengang aku...now I'm happy just after I call... ;p

3 comments:

Mrs. Amie said...

hik hik..sabar ek.. nnt kena mintak ampun... nak raye!

viruspadu said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin, Dari VP, Laloque dan Nisa...

peace! :p

MOLY said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Bee
Semoga bergembira di hari yang mulia ini

Dari kami,
Lily & EA