Sila klik ye...thanks

Monday, September 8, 2008

KEK LAPIS SARAWAK

Lepas maghrib aku kelam kabut bersiap ke umah makcik aku d Cheras...

actually dia suruh berbuka d umahnya tapi aku tau x sempat sebab masa aku balik tadi jalan raya sgt laaa...jammed...so aku decided pegi lepas maghrib aje...

aku teringat2 bubur lambuk, sebab masa call dia tengahari tadi, dia dah gitau nak buat bubur lambuk untuk berbuka....wah..favourite aku tu...

aku sampai umah dia dalam kul9 camtu...bubur lambuk dia tinggal setengah mangkuk...wargh..nasib baik masih ada rezeki untuk aku...heh..

lepas tu aku dituba pulak dengan kek lapis perisa keladi..sedaaap...

kedatangan aku ke sana sebenarnya untuk ambil sample kek lapis sarawak...makcik aku ni khatam cara buat kek lapis sarawak sebab dulu dia dok sarawak...& dia amik peluang tu untuk mendalami ilmu wat kek nih...

kek lapis dia sedap tapi murah klau nak compare dengan kek lapis yanga da di pasaran...tapi quality memang tip top...aku bukan puji sebab dia makcik aku tapi disebabkan tempahan dia yang sentiasa banyak x kira hari biasa...kalau x sedap, even murah, orang xkan ulang tempah kan...kalau time2 gini tempahan memang beratus bijik...

kalau ada sesapa berminat bolehla order kat aku...1kg = 9" x 9" x 1.5" = rm40.00 saja....penghantaran ke umah kene tambah rm5...area lembah klang saja eh...

ada perisa cheese, chocolate, horlicks & cappuchino...

sebarang pertanyaan email la aku eh... meumie@yahoo.com

2 comments:

Diana Ishak said...

dah lama tak makan kek lapis sarawak.
masa dok over the sea dulu asal hari raya je mesti bawak baik benda ni. Lapan puluh ringgit okk. nak sumbat la mulut pun tak sampai hati, mahal sgt.

Mrs. Amie said...

wah sedapnya...letakla gambar..boleh order..