Sila klik ye...thanks

Thursday, May 22, 2008

Sukerrr...

Semalam first time Ceera reply msg aku kat ym...sukerrr sangat...tq ceera...then hari ni pun aku chat lagi dgn dia...sorry x dpt nak chat lelama sbb keje sgt la melambak...but at least dapat gak berborak dgn ceera...best giler sengih sampai telinga...kalau dapat jumpa lagi best..ceera mesti lagi tgh happy tu...al maklum tgh menghitung hari2 bahagia....x gitu ceera...

Semalam baru dpt jumpa dgn myB...sampai aku tlelap tunggu dia...ku 11 baru dia balik keje...aku dah siapkan 1 tupperware choc cake utk dia...ktorg kuar jap g minum2...borak2...dulu aku susah sgt nak jumpa myB event ktorg tggl xjauh antara satu sama lain tp myB ni sentiasa bz...sejak akhir2 ni aku sukerrr sgt sbb dpt jumpa dia selalu...yelah haruslah aku manfaatkan masa yg ada kan..

Sedang aku chat dgn ceera sambil membelek student files aku dkejutkan dgn vibrate hp aku..ermm..sape lak ni,..sekalinye myB...sukerrr..mimpi ape lak call aku dr office nih? xpenah2 pun..apa2 pun aku tetap sukerrr...

myB : "bb...cake smlm tu best la.."
aku : ye ke? biasa je..(dlm hati,yes2..aku yg buat mesti la best...huhu)

baru je melayan perasan tetiba aku dpt call plak dr PA Dato, saya nak student's file ni..(sambil sebutkan nama)...argh..kacau betul...

so aku pun tpaksa la say bubye to myB...

2 comments:

Ceera said...

me pun sukerrrr.. tapi kejap ada kejap ilang tau ko nie..

viruspadu said...

hihihih... singgah sat sini :)