Sila klik ye...thanks

Tuesday, May 20, 2008


Semalam rasa gegaran kat apartment aku ni..sungguh menakutkan..aku yg dok kat krusi sambil surfing internet nampak meja pc aku bgoyang begitu jugak dgn krusi aku..xlama aku tutup pc & tido..waaa..sebenarnye aku xdapat tido...sebab aku takut dgn gegaran tu..ish..sampai terfikir klu apartment ni collapse aku camne? waaa..

Hari ni aku sampai awal d office...siap bawak bekal utk bfast & lunch..bfast aku biasa je nescafe o & roti...Member aku Privena tetiba menerpa ke dlm office aku...apa lagi cerita pasal gegaran mlm tadi la...Hari ni aku bz dgn new class timetable untuk May new intake...keje lain macam biasa la makin betambah...tapi aku x stay back sbb letih sgt..ye la kan cuti aku dimanfaatkan dengan menyiapkan keje office aku..kalau x, mmg xsiap ler keje utk sebulan suruh siapkan 3 hari...ape nak buat keje kat private company mcm aku ni kene la jaga performance...



Sampai umah aku berangan jumpa myB lps dia balik keje..lagipun dia nak amik choc cake yg aku buat semalam...sekalinye dia msg, x jadi dtg mlm ni sbb dia g main futsal...waaa...dengan perasan merajuk aku pun msg dia "camne nak bagi b? (choc cake) Penat bb buat kek ni..semata2 b tau.." kalau dah ada agenda dgn kengkawan dia makanya aku ditolak tepi k... Mlm besok bleh..pls..itu la msg terakhir yg aku trima dr myB...arghhh...masalahnya aku ni cepat lembut ati.. ;-p

No comments: