Sila klik ye...thanks

Tuesday, May 27, 2008

kurang rajin

Hehe..aku gunakan title ni walaupun sebenarnya bermaksud agak malas...huhu...ntah la..mood tu ada tapi bila sampai umah je dah letih sesangat...kalau kat opis confirm la xde masa, email pun kat umah je aku buka...tapi aku rajin menjenguk blog org lain, malangnye blog sendiri terbiar sampai bersawang x ber update.. ;-p

pic terakhir yg d snap guna digital camera aku..

Faktor kemalasan ni ditambah pulak dengan xdenye pix terbaru disebabkan kehilangan digital camera aku ujung taun lepas. Sedih betul weiii...aku sayang betul camera tu, beli time aku study dulu...(beli pakai duit ptptn)..ada org pecah masuk umah ktorg tapi dia curik digital camera aku je...mp4 kat sebelah camera tu dia x usik pun..(mesti pencurik tu xtau guna mp4 tu)...Nak beli baru ongkosnya agak mahal skrg ini...sbb ngidam nak yg paling canggih mmg ler lmbt nak dapat...cheh! ;-)

No comments: