Sila klik ye...thanks

Tuesday, May 27, 2008

Teruja...

Macam tajuk lagu Ella kan? ye aku sedang teruja sekarang..huhu..sbbnye Jumaat lepas myB bgtau dia nak hantar rombongan bulan 8 or 9 ni...what? aku tergamam sekejap..eh betul ke dia cakap ni? xde intro ok...mmg aku tekejut badak kejap..aku pandang je muka dia..mana la tau kan aku silap dengar or dia silap cakap..ehe..

Masa dia cakap tu sangat la santainye..nak tau kat mane? kat Uptown Danau Kota..masa tu kitorang tgh tggu member memilih baju yg ktorang dok melepak kat sebelah gerai/kedai baju tu...

myB : bb...nanti majlis nak buat kat mane?
aku : majlis? majlis pe? (bukan pura2 xtau ok...mmg aku xtau..tgh blur..;-p)
myB : majlis kita la..B nak antar rombongan bulan 8 or 9 ni...
aku : betul ke ni b? (tetiba aku rasa muka aku mcm kembang je...tekejut & teruja..) oh..mama
kata buat kat Semenanjung je...sbb nak g Sabah tu jauh...(mama keje cikgu kat Sabah
together with my bapak)
myB : ye ke? lega sikit dengar...so nanti buat kat sini je la eh...
aku : iye...mama dah gtau nenek dah..sbb mama kata klu jodoh anak dia org Semenanjung dia
kan buat majlis kat Semenanjung...kesian lak klu nak g Sabah..jauh sangat..

*Harap jangan boring baca entry aku ni..nanti2 aku upload pic myB itu ye..hehe

No comments: