Sila klik ye...thanks

Tuesday, May 13, 2008

Serabut



Entry kali ni lain skit...hari ni pepagi lagi aku dah bz...blum sempat duduk officemate aku dah kecoh pasal prob exam docket...adui la...pepagi dah rosakkan mood aku...oh ye..aku nak bgitau aku keje kat private university college...so tau2 aje la keje aku berkaitan dgn students yang mempunyai 1001 masalah & ragam masing2...aku bukanlah lecturer or tutor tapi aku students coordinator...keje aku kene jaga segala perihal academic, fees, attendance & apa2 saja yang berkaitan students. Bila banyak sangat problem pala hotak aku macam serabut..tapi bila aku fikir balik...keje aku ni macam best lak..teringat time aku study dulu...hanky-panky...huhu



Tapi...macam mama aku kata semua keje ada tension & stress...cuma cara yang lain..ye ke? aku tgk my B tu happy je dengan keje dia...sampaikan cuti pun dia pegi keje...dia sendiri cakap dia suka dengan keje dia...aku pun nak keje yang aku minat..baru la rasa best masa nak g keje tiap hari..ni tak, tiap hari aku kene motivate diri aku supaya rajin pegi keje..hihi..yelah maybe rezeki aku belum ada...so aku kene la bersabar dengan keje yang aku ada sekarang ni...

*semua photo ni photo bbrp bulan lps tp sbb aku pakai baju ni so aku upload je la...

No comments: