Sila klik ye...thanks

Sunday, May 18, 2008

-Malas-


xde blog sibuk nak blog bila dah ada aku malas lak nak update...sbb kat opis aku tu bz sgt sampai xde masa nak check email pun apatah lagi nak meng update blog aku ni...bila balik umah aku, dgn automatic nye aku jadi btambah malas..ish..melampau btul...

so weekend je la aku ada masa nak menerjah blog aku ni..itupun klu aku rajin.. :-p . & kalau aku xde ape2 agenda dgn my B...ehe..Jumaat lps dia ajak aku tgk movie..sbb dia boring tatau nak wat pe..yelah dia ni keje shift so masa2 terluang bleh membuatkan dia boring terutama klu housemates dia xde...antara dialog aku dgn my B...

B : bb mlm ni kita tgk movie jom...
aku: ha? mlm ni? nape nak tgk mlm ni? esok je la..
B : boring la bb..emm..ok..sok la k..
aku: nak choc cake x? tapi x berapa jadi la, x naik..
B : mesti tlebih butter.. (memandai je dia)..gebu x?
aku: tak..tak gebu..pipi bb yg gebu..(then dia gelak) tapi bb nak wat lagi on monday...
B : ok..B nak yang bb wat nanti la..(amboi..nak yg sedap aje)
Then aku pun tersengeh2 sambil sambung wat keje aku..cheh...sejak aku 'bising' sebab dia jarang contact aku hari tu, dia dah makin rajin call aku or send msg...aku sukerrr..

No comments: