Sila klik ye...thanks

Sunday, May 18, 2008

The Chronicles of Narnia: Prince Caspian

Malam tadi aku pegi tgk midnite dgn my B...citer ni la...The Chronicles of Narnia: Prince Caspian..masa kat office aku tanye my B dah booked ticket? blum then dia msg lagi suruh aku booking..ermm..harusla aku login kat umah kan since aku bz kat opis...nasib baik la saturday aku keje half day je..balik umah aku terus terjah tgv online utk booking ticket...huhu..dah x byk tempat available..so aku pilih je seat kat tengah2..tapi aku rasa agak depan sikit..xpe la janji dah booked...
ni pelakon2 utama..suka sgt costume dorg...costume yg last lg cantik dah puas cari xde lak sesape upload pic tu ...huh
Then kul 9.30pm aku g amik myB kat umah dia...saje g awal sbb ktorg penah xdpt seat sbb dtg lambat even dah booked awal2...biasa la kan klu dtg 10min before show mesti la dia kasi kat org lain...then ada skali tu ktorg sampai lambat lagi, so dia g parking lps drop aku then aku yg tkocoh2 g amik ticket...so sbb xnak jadi lagi hal2 camtu aku pun dtg awal..sekalinye seat yg aku booked tu dekat sgt dgn screen..ehe..ape larrr..so myB amik couple seat yg tggl 1 je tu..owh..ok.. Citer ni mmg best..smua seat penuh sampai ktorg tggu bbrp minit nak kuar sbb xnak ler berebut2 kuar dgn org yg sgt le ramai itu..anyway aku mmg suka sgt tgk citer2 camni..nasib baik ler myB pun layan gak citer fantasy...ehe.. aku balik drive sendiri..tetiba rasa takut..lps ni harusla myB yg amik aku.. ;-p

No comments: