Sila klik ye...thanks

Monday, November 11, 2013

Salam Awal Muharam


Time ni baru balik dari Klang rumah anak buah en.Uddin, abang en.Uddin baru balik dari haji...so MIL aku pun ada kat sana wat pulut kuning...so ke sana la kita....baju aku tu peplum labuh sedap pakai tak panas...beli kat D'Zara...masa turun dari kereta tak perasan pulak terhimpit sampai singkat camtu huhu

Actually baru lepas ujan ni, tapi en.Udin ajak kuar jugak...suka gambar camni nampak aku rendah sangat...T_T...Shawqi sekarang dah tak payah ajar, dia yang akan cakap "Mummy senyum"...dia pun dah pandai posing...hand phone aku dengan en.Uddin penuh gambar yang dia snap...sampai gambar kaki pun ada...aduhai anak...

Hari ni Shawqi genap 2 tahun 11 bulan...cepat betul masa berlalu...dalam usia camni, Shawqi dah kenal huruf, hasil g playschool, hasil en.Uddin yang rajin ajar kenal huruf, nombor kat samsung note, aku pun suka gak teman dia baca buku abc bergambar...bila Adeeb ikut tunjuk2 kat note mula la jadi bahan gaduh...tapi aku suka je sebab memang camtu la kan ragam budak2..lepas tu aku suka main2 dengan Shawqi camni, macam kucing tu dia kenal as a cat so aku cakap "eh kat sana ada kucing la"...then Shawqi akan jerit itu cat la bukan kucing...

Lepas tu dia akan marah aku bila aku larang Adeeb main barang bukan mainan macam hari tu Adeeb jumpa whisk kat dalam laci cabinet dapur.so aku takut dia ketuk kat tv & aku try nak amik dari tangan dia...tiba-tiba aku kene sergah"Jangan la kacau Adeebbbb! meh sini Adeeb main kat sini"...aku dah macam, eeeh apa nih? Terus aku cakap "Shawqi tak boleh marah mommy kene cakap elok2 tau"..."minta maaf mommy"...terus cair hati aku T_T...bila fikir balik, aku rasa dari segi protection pada Adeeb,Shawqi ada ciri2 abang yang boleh jaga adik la....


*ramai orang tanya aku, "ko tak nak 'cari' baby girl ke?"...ada ke baby girl itu boleh dicari di pasaraya dan dijadikan hak aku? soalan apa ni? (*o*)

1 comment:

WNA said...

salam.

lama gile tak datang blog akak dah akak dah ade 2 baby comel bestnye :)

love,
adik blogger - qemmal