Sila klik ye...thanks

Friday, November 4, 2011

Owh Shawqi...

Doktor mengesahkan dia ada tonsil...tonsil dia besar n bengkak...aduhai anak...sedih aku dengar...doktor kata tengok dulu perkembangan dia semakin dia membesar, kalau makin teruk ada kebarangkalian untuk di operate...tapi tunggu dia besar skit dalam umur 5 6 tahun camtu...

dah 2 hari dia x nak makan...minum susu je...makan skit nangis, ye la susah nak telan kan...aku suakan buah lai, dia makan...maybe sebab banyak air kan so tekak dia bleh terima la...bubur cair tak nak makan, bubur keras skit pun x nak makan, sup2 pun xnak...abes la turun berat badan dia...


time dia masuk hospital columbia, bulan puasa hari tu...drip kat kaki sebab x jumpa urat kat tangan comel dia...sian tau banyak cucuk sana sini...but not suggested this hospital...aku lebih prefer hospital Sunway...tapi time tu fikir Columbia ni agak dekat dengan umah kitorang pun pegi je la...en.Uddin siap bawakkan bantal bucuk Shawqi supaya dia selesa...*terharumaknak...

dah ler bulan depan ada sesi penimbangan kat klinik...mesti nurse bising...mudah2an Shawqi cepat baik....nak bagi ubat kat dia abes kitorang kene berkuntau dulu...belum sempat sua ke mulut dia, dia dah tau aku nak bagi makan ubat...dia geleng2 pala & sembam muka ke tilam...aduhai anak...

dah beberapa hari badan dia panas je...kitorang mandikan, sejuk la skit...aku dah x sanggup nak g hospital....nak tengok dia masuk itu masuk ini, cucuk sana sini...kalau keadaan masih terkawal, aku sanggup bersengkang mata jaga dia kat umah daripada kat hospital...

cepat la kul 5 nak balik ni.... :(








* sekali boss bagi balik half day sebab office shut down half day hari ni...nak bagi laluan kat student & staff untuk preparation prom nite malam ni...aku x pegi, anak x sihat lagipun x sampai hati nak tinggalkan dia kat pengasuh sampai tengah2 malam...

No comments: