Sila klik ye...thanks

Tuesday, November 1, 2011

01.11.11

Tarikh hari ini yang unik & cantik, bagi aku...eh orang lain pun fikir camtu gak kot...

bulan ni ramai ler yang akan melangsungkan perkahwinan termasuk ler sepupu aku...tapi orang tentu akan pilih tarikh yang laaagi cantik iaitu 11.11.11 (Jumaat)....sepupu aku nikah lepas maghrib pada tarikh tersebut & beberapa orang lagi yang aku kenal akan bernikah pada tarikh itu.

bulan ni & bulan depan banyak special date untuk aku & family...cuti sekolah camni takde lain la yang wat aku happy selain percutian keluarga...(cheh...orang lain x heran pun)...yelah, mak aku jauh, nak jumpa setahun sekali pun susah...kali ni dah plan macam2...last year aku tengah sarat & bulan Dec tahun lepas aku bersalain & berpantang...tahun ni kita jalan2 ler plak...lagipun baby Shawqi dah besar...dah nak jalan pun.... :)

bila la en.Uddin nak transfer pix dari camera bagak dia tu....nak update blog x best la xde pix...hehe...itu je la alasan aku bila dia tanya nape aku x update blog...

nampaknye dah petang, kul 5.30 jap lagi boleh la berdesup balik & singgah pasar malam...harap2 hari ni x ujan lebat....

No comments: