Sila klik ye...thanks

Thursday, March 24, 2011

Sayang Seorang Atuk...

Cuti sekolah yang lepas bapa aku datang sini dengan adik pompuan ku no.4.....selain bercuti, misi diorang adalah untuk mnghantar makcik aku yang OKU ke Semenanjung semula...lama jugak dia kat Sabah tu bersama mak aku, ada la dalam 3 bulan...Setelah nenek ku meninggal, adik beradik mak aku bergilir2 jaga makcik ku itu...

Masa bapa & adik aku ada kat sini diorang x bagi aku hantar Shawqi kat baby sitter...dengan gigih diorang jaga...aku x kisah lagipun en.uddin ada time tu, sebab dia keje malam...alhamdulillah, Shawqi memang x banyak ragam, cuma sekali tu dia asyik nangis je sampai aku tepaksa balik lunch hour...esoknye & seterusnya dia ok je...siap bapa aku bawa jalan2 g shopping mall lagi, yang penting ada susu, diam la dia...



Ni kitorang singgah makan kat Jeram, Shawqi dah tido...tu pun bapa aku suruh letak seblah dia...makanan dah abis baru teringat nak amik gambar...yang penting sangat puas hati, berbaloi makan 4 orang cuma rm 60...


Ni kat Tg.Karang kat umah atuk sedara aku, ingat nak lawat moyang tiri ku tapi moyang xde...dia g kursus haji kat Klang...so kita jalan2 je la ye...hasilnye kitorang dibagi beberapa biji buah naga kaler merah....yummy...bapa aku memang suka sangat...


Ni time kitorang jalan2 kat Ikea & IPC...banyak jugak la memborong tapi dah simpan dalam keta before jalan2...susah nak jalan2 sambil bawak barang2...


Rehat seketika...d luar adalah real hujan...so kita minum dulu...sejuk2 pekena kopi best gak...


Ini la budak yang suka makan...x rugi bawak dia g makan buffet...semua benda dia nak makan...Matul, bawak2 la diet skit...hehe


Tajuk entry boleh la diadaptasikan pada gambar2 di atas....bila tengok gambar ni sedih lak...ntah bila berpeluang jalan2 camni lagi...

No comments: