Sila klik ye...thanks

Wednesday, September 8, 2010

Sandakan....aku sampai....

Sampai Sandakan dah dekat kul 7pm...flight adalah delay sebab penukaran tayar pesawat...tapi alhamdulillah perjalanan kami berakhir dengar selamat mendarat d Sandakan Airport....lama jugak la nak tunggu adik aku amik sebab memula dorang dah datang dalam kul 6++ lepas tu xde lak...yang dorang ni pun x g tanya kat information counter...skit lagi aku naik hangin, yelah letih duduk dlm flight, letih nak menunggu lagi.... tapi en.uddin relax je...siap suruh amik lambat2 lagi, nak jalan2 kat airport katanye...adeh...

Sampai je signboard area umah aku, blackout....nasib baik x lama kalau x, sampai ke sahur ler baru aku makan...bukan apa, makan time2 blackout ni x feeling walaupun makanan sedap camana.....en. uddin slumber je..meh la makan...ni candle light dinner ni...erk...

Dah la...letih nak tido...sok nak buat ketupat lak...bukan ketupat segera k...kitorang anyam ketupat nasi...ada orang tu tercari2 ler ketupat daun palas...sabar ye yang...taun depan dapat la makan ketupat daun palas...

No comments: