Sila klik ye...thanks

Thursday, June 24, 2010

Jcard Day Jusco Taman Equine

Semalam terlepas Jcard Day Jusco Taman Equine....sebab baru tau semalam...ntah nape en.uddin x war2kan...biasanya dia la yang canang kat aku pasal Jcard Day....

xpe la kan, nak wat camana....tepaksa la tunggu jcard day kat jusco laib plak lepas ni (ayat nak sedapkan hati)....tapi ade gak sahabat aku yang telah pegi shopping dengan jayanya semalam......banyak borong ke Sue? ;) time ni la paling best kalau nak shopping barang untuk kawen...sebab aku dulu pun shopping giler2 time nak tunang, nak kawen n lepas kawen... ;p

Sekarang aku sedang gigih berusaha untuk menaikkan berat badan...kata Kak Di dia makan cheese tiap hari...aku ni ntah nak makan apa...berat x naik2...kang kalau doktor tu tanya napa berat aku x naik...aku jawab je...."doktor, orang pregnant ni x sama...ada gak yang susah nak naik berat walau mentekedarah x berenti....saya dah berusaha doktor....." agak2 aku berani x eh?


2 comments:

WNA said...

akak da pregnant ye?
congrates!

~BEE~ said...

ye Qemmal...tq.. ;)