Sila klik ye...thanks

Tuesday, April 6, 2010

Shifted...

Yeay.....akhirnya we all dah berpindah rumah...& seperti yang ku rancangkan, xnak angkat barang2....kata dah bayar pekerja kan, haruslah mak tolong tengok saje....ape2 pun service lori adalah memuaskan....xde la dia macam berlengah2 ke apa, memang buat keje betul2 la...
& hasilnya...aku & en.Uddin lunch kul 6pm....dengan pagi tu bfast cuma roti telur kan, ha menggigil aku kelaparan.....sentap ok....kita dah menggigil dia sibuk lagi nak kemas2 bagai...
Percubaan semalam adalah success di mana saya berjaya sampai ke ofis sebelim kul 8.30am.....paling cepat bleh la sampai 20 min kot.....tu pagi....aku kuar mah kul 7.30.....cuba time balik, ha....kul 7 la sampai umah.....jammed x bergerak langsung.....siap bleh makan jajan sepeket sampai abis....huhu
kalau bawak motor lagi ok kot laju skit bleh cilok sana sini....tapi dari dulu sampai sekarang, mama & en.Uddin x bagi aku bawak motor....dah la aku ni kerdil, kang lalu sebelah lori, sia2 je aku melayang.....aku ni penakut lori,even dalam keta badan aku menyenget2 kalau ada lori kat sebelah....ntah apa2 kan...
* minggu ni x dapat la tengok AF8....en.uddin, cepat ler pasang balik Astro tu.....sob...sob..

No comments: